آرشیو یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۴
اخبار کشور
۳

نهاوندیان در دیدار سفیر جدید نروژ: گفت وگوهای ایران و 1+5 نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه گفت وگوهای ایران و 1+5 نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد خواستار ایفای نقش بیشتر اعضای اتحادیه اروپا و نروژ در زمینه به نتیجه رسیدن مذاکرات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دیدار اودیسه نورهیم سفیر جدید نروژ در کشورمان تصریح کرد: سیاست های ایران در مقوله های مختلف نظیر انرژی هسته ای، شفاف بوده است و هیچ نگرانی درباره فعالیت صلح آمیز ایران وجود ندارد.

نهاوندیان در ادامه ضمن تصریح بر این که گفت وگوهای ایران و 1+5 نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد بر به نتیجه رسیدن مذاکرات در مدت زمان مشخص شده تاکید کرد و خواستار ایفای نقش بیشتر اعضای اتحادیه اروپا و نروژ در این زمینه شد.

سفیر جدید نروژ نیز با اشاره به علاقه مندی بخش ها و شرکت های مختلف کشورش برای حضور در ایران گفت که در مدت ماموریتش در تهران تلاش خواهد کرد تا همکاری های دوجانبه بیش از پیش گسترش یابد.

اودیسه نورهیم با استقبال از توسعه فعالیت های دانشگاهی و تحقیقاتی گفت: این بخش ها نقطه شروع مناسبی برای توسعه مناسبات فی مابین می باشد.