آرشیو یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۴
اخبار کشور
۳

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی: صنعت هوایی امن ترین صنعت کشور است

فرمانده سپاه حفاظت هوایی کشور با اشاره به اینکه امنیت مفهومی مستمر است گفت: امروز صنعت هوایی امن ترین صنعت کشور است.

سردار علی اصغر گرجی زاده پیش ازظهر دیروز در ویژه برنامه بزرگداشت پنجم دی ماه سالروز صدور دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر سپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امنیت در هر کشوری مسئله اول و آخر است، گفت: ما مزه تلخ ناامنی را در برهه های مختلف و از جمله در صنعت هوایی کشور چشیده ایم.

سردار گرجی زاده صنعت هوایی امروز کشور را به لطف دستور امام راحل(ره) و همکاری نیروها امن ترین صنعت کشور خواند و گفت: هیچ امنیتی بدون ایجاد محدودیت ممکن نیست.

سردار گرجی زاده تلخی بازرسی ها در اماکن زیارتی را با هدف شیرینی اعلام امنیت مرتبط دانست و با تاکید بر اینکه امروز اکثریت مردم دنیا با بحث امنیت همراه بوده و معارضه نمی کنند، اظهار داشت: تفتیش در کربلاو نجف بسیار سخت بود چراکه تا به حال برای تخریب حرم حضرت امیرالمومنین صدها بار تلاش صورت گرفته، همچنین در مورد حرم سامرا نیز 17 بار سوءقصد شده که مرتبه آخر آن به انفجار حرم منجر شد.

وی با یادآوری اینکه حدود 100 نفر از اعضای حفاظت سپاه هواپیمایی بین یک تا 15 ترکش از دوران جنگ در بدن خود دارند، گفت: بسیاری از این نیروها از جبهه به کادر حفاظت سپاه هواپیمایی پیوسته و برخی نیز مجروح بوده ولی با تبعیت از دستور امام(ره) به این نیرو پیوسته اند و الاچه کسی است که شرایط زیبای کار در جبهه ها را رها کند.

به گزارش فارس فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی بهترین قدردانی از نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی را نه هدیه دادن به آنها بلکه تسهیل کارشان ذکر کرد و گفت: به جای کار تخریبی و تضعیفی در مورد آنها انتقادات را به خود آنها بگوییم. گاهی بعضی انتقادات از این نیرو در پشت صحنه مطرح شده و یا به گونه ای است که خود منتقدان پاسخ خود را می دانند.