آرشیو سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۵۸۵۲
شوک امروز
۱۲

محاصره سوداگر مرگ با 110 لیتر هروئین مایع

یک سوداگر مرگ و دو نوچه اش در عملیات غافلگیرانه پلیس استان البرز و با یک محموله 110 لیتری هروئین مایع دستگیر شد.

«مهدی فضلی علیشاه» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز گفت: با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر استان البرز سردسته باند تهیه و توزیع هروئین که از زمان دستگیری اعضای این باند متواری بود دستگیر و از محل اختفای وی مخازن حاوی 110 لیتر هروئین مایع و 27 گرم هروئین خیس کشف شد.

وی ادامه داد: در پی شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در 18 دی سال جاری و دستگیری چهار نفر از اعضای باند مذکور 35 کیلوگرم تریاک و هروئین از آنها کشف شد.

این مسئول افزود: در بازجویی های تکمیلی از اعضای باند و اقدامات اطلاعاتی ماموران محرز شد که سردسته باند شخصی به نام «م» است که در پی دستگیری اعضای باند به نقطه نامعلومی متواری شده است.

فضلی علیشاه گفت: اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس موادمخدر استان برای شناسایی محل اختفای سردسته باند و دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی در یکی از شهرهای استان تهران اسکان یافته و کماکان در تهیه و تولید هروئین فعالیت دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز اظهار داشت: بلافاصله دو اکیپ از ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس با دستور قضایی در اطراف محل فعالیت مرد قاچاقچی مستقر شده و در یک فرصت مناسب و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سردسته اصلی باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دو همدستش شدند.

وی گفت: در بازرسی از محل 110 لیتر هروئین مایع، 27 گرم هروئین خیس و 720 گرم مرفین کشف شد.