آرشیو شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

سایه روشن برای حقوق مصرف کننده

برنامه سایه روشن شبکه رادیویی تهران امروز با بررسی ضرورت شناخت و حفظ حقوق مصرف کننده منطقه با فرهنگ ایرانی و اسلامی از ساعت 13 و 30 به مخاطبان ارائه می شود.

نوشین رهگذر، تهیه کننده برنامه گفت: در این برنامه درباره ضرورت شناخت و حفظ حقوق مصرف کننده منطبق با فرهنگ ایرانی و اسلامی صحبت می شود. بهزاد محمودی، معاون پایش و نظارت و ارزیابی سازمان ملی بهره وری ایران مهمان برنامه سایه روشن است. به گفته رهگذر، این برنامه به موضوع های فرهنگی و چالش های فرهنگی اختصاص یافته است.

وی افزود: ما درگام نخست به معرفی و تبیین ابعاد و کارکردهای مهندسی فرهنگی می پردازیم سپس درباره کارکردهای مهندسی فرهنگی تحلیل انتقادی خواهیم داشت. از ویژگی های مهم این برنامه حضور دست اندرکاران فرهنگی و شفاف سازی ذهنیت مخاطبان است. فرهاد اسماعیلی، کارشناس - مجری برنامه است.

شرح غربت در رادیو معارف

همزمان با آغاز ایام فاطمیه، رادیو معارف از امروز پخش برنامه شرح غربت را شروع می کند.

سید احمد محمودی، تهیه کننده برنامه «شرح غربت» گفت: این برنامه با بهره مندی از کارشناسی حضرت آیت الله کریمی جهرمی به شرح و توضیح خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) در دفاع از مقام ولایت امیر مومنان علی (ع) و اعتراض به انحراف پدید آمده در جهان اسلام خواهد پرداخت.محمودی، هدف از ساخت این برنامه را آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با مفاهیم بلند خطبه فدکیه و ایجاد انس با آن و آشنایی بیشتر با سیره حضرت زهرا (س) و افزایش آگاهی شنوندگان نسبت به مظلومیت آن حضرت عنوان کرد. این برنامه ساعت 17 پخش می شود.