آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۰۹
ایران
۱۵

ایران زمین

مسدود شدن 6 محور ارتباطی کشور

بر اثر بارش شدید برف و باران شش محور ارتباطی کشور مسدود و مسیرهای جایگزین برای آنها تعیین شده است.

در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج تهران، آزادراه قزوین کرج، آزادراه کرج قزوین، آزادراه تهران کرج، آزادراه ساوه تهران، آزادراه تهران قم، آزادراه ساوه تهرا ن، آزادراه تهران ساوه، آزادراه تهران جاجرود و محور تبریز ایلخچی پرترددترین جاده های کشور اعلام شده است.

محورهایی که اکنون تردد در آنها امکان پذیر نیست، از این قرار است: محور فرعی شمشک دیزین واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف مسدود است و تردد از محور کرج گچسر مرزن آباد انجام می شود.محور فرعی پونل خلخال واقع در استان اردبیل تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور اسالم خلخال انجام می شود.

محور فرعی سروآباد پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف مسدود و تردد از محور سنندج کامیاران روانسر پاوه انجام می شود.

محور قدیم اصفهان شهرکرد (گردنه رخ جعفرآباد) واقع در استان چهار محال و بختیاری تا پانزدهم فروردین 94 به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن حدفاصل کیلومتر 17 تا 26 مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ یک و 2 انجام می شود.آزادراه چالوس مرزن آباد (مسیر رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران تا اطلاع بعدی به دلیل عملیات راهداری مسدود و تردد از محور قدیم چالوس مرزن آباد انجام می شود.

محور فرعی همدان گنجنامه تویسرکان واقع در استان همدان تا پایان فروردین 94 به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محورهای همدان جوکار تویسرکان و همدان اسدآباد تویسرکان انجام می شود./ مهر

زلزله در آوج قزوین

زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر روز گذشته ساعت 9 و 38 دقیقه صبح روستای حصار ولیعصر بخش آبگرم شهرستان آوج استان قزوین را لرزاند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: طبق برآوردهای اولیه، این زمین لرزه هیچ خسارت جانی در پی نداشت.علی محمد آهنی افزود: گروه های امدادی برای بررسی اوضاع به منطقه اعزام شده اند، اما گزارش های رسیده به مدیریت بحران استان حاکی است زمین لرزه خسارات مالی نداشته است. / واحد مرکزی خبر