آرشیو پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، شماره ۴۲۲۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مهربانی در قاب یادگاری

برنامه یادگاری در ایام نوروز هر روز ساعت 17 و 15 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی آید. در این برنامه به موضوعاتی مانند مهربانی پرداخته می شود.

سری جدید این برنامه به مناسبت نوروز 94 در 12قسمت تولید و به شبکه سه تحویل داده شده است.

مهران رسام درباره سری جدید یادگاری به جام جم گفت: یادگاری نوروزی هم مانند سری های پیشین برنامه ای موضوع محور است و به سوژه هایی همچون مهربانی، عکس، زن، چمدان، کارت پستال و... می پردازد.

تهیه کننده یادگاری افزود: رویکرد ویژه برنامه نوروزی یادگاری نسبت به دوره های پیشین مثبت تر است و تلاش کرده ایم نگاهمان خوشبینانه تر باشد.

رسام که پیش از این از حضور مهمانانی در ویژه برنامه های نوروزی یادگاری خبر داده بود، در این باره توضیح داد: متاسفانه به علت کمبود وقت نتوانستیم مهمانی به برنامه دعوت کنیم، اما احتمالادر آینده این امر را محقق خواهیم کرد.

تهیه کننده یادگاری از برگزاری یک مسابقه در پایان هر قسمت این برنامه خبر داد و اظهار کرد: از بینندگان می خواهیم که آرا و نظرات خود را درباره موضوع هر قسمت از برنامه در قالب نوشته هایی برای ما بفرستند که به بهترین و زیباترین نوشته ها، هدایایی را به رسم یادگاری تقدیم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بینندگان می توانند نوشته های خود را از طریق پیامک و آدرس پستی برنامه ارسال کنند.

رسام زمان اعلام برگزیدگان را پس از تعطیلات نوروز اعلام کرد و گفت: یادگاری پس از ایام تعطیلات به صورت هفتگی پخش خواهد شد.