آرشیو پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۵
اقتصادی
۴

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: بانک مرکزی نمره قبولی نمی گیرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک مرکزی نمره قبولی در عملکردش دریافت نمی کند، گفت: اخذ نمره قبولی زمانی امکان پذیر است که مشکلات سیستم بانکی تا حد قابل قبولی حل شود.

ابراهیم نکو در گفت وگو با میزان، با اشاره به نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با بانک مرکزی، افزود: در این جلسه برخی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس حضور نداشتند اما در این جلسه صحبتی از پشتیبانی یا تعریف و تمجید از بانک مرکزی صورت نگرفته است.

وی در مورد تیتر خبر منتشره از درگاه بانک مرکزی با تیتر «پشتیبانی قاطع کمیسیون اقتصادی مجلس از بانک مرکزی»، گفت: شاید چنین موردی به صورت شخصی یا درگوشی صورت گرفته باشد اما چنین بحثی مبنی بر اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس از سیاست های بانک مرکزی و عملکردش حمایت و پشتیبانی کند، مطرح نشده است.

نماینده رباط کریم در مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس به راحتی از ارگان و نهادی تعریف و تمجید نمی کنند مگر اینکه ارگان مربوطه واقعا عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه عملکرد بانک مرکزی تاکنون چگونه بوده است موضوع دیگری است اما بحثی مبنی بر عملکرد خوب بانک مرکزی در جلسه کمیسیون مطرح نشده است.