آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۸۳۶۰
ورزش
۱۱

گوناگون

لادروپ: تنها به پرسپولیس فکر می کنم

لادروپ سرمربی تیم لخویای قطر گفت: در حال حاضر تمام فکر و تمرکز ما روی بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست. تیمهای پرسپولیس و لخویا روز چهارشنبه در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

فیگو: از وضعیت مدیریت فوتبال نگرانم

فیگو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال فیفا گفت: من از وضعیت جاری مدیریت فوتبال در جهان و تمام نقاط آن نگرانم. واقعا وضع اسف باری است. نمی دانم چرا کسی افشاگری نمی کند و کاری در این رابطه صورت نمی دهد. در این سازمان دموکراسی و مردم سالاری یافت نمی شود. بلاتر فریب کاری می کند. او افراد مورد نظر خودش را یاری می کند تا انتخاب شوند.

معافیت ملی پوشان کاراته

سلیمانی سرمربی تیم ملی کاراته از معاف شدن کاراته کاهای ملی پوش مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی 93 از رقابت های انتخابی خبر داد.

رونالدینیو: 5 سال دیگردرفوتبال هستم

ستاره سابق فوتبال برزیل گفت: قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارم. رونالدینیوافزود: شایعه بازنشستگی من واقعیت ندارد. شاید تا پنج سال دیگربازی کنم. تا وقتی همه چیز خوب پیش می رود دلیلی برای رفتن ندارم.

نوشاد عالمیان فینالیست شد

نوشاد عالمیان در بازی نیمه نهایی تنیس روی میز لوکزامبورگ به مصاف گریگوری از فرانسه رفت و با شکست دادن وی فینالیست شد.

پرتاب درالمپیک سخت تر می شود

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: با تعیین ورودی های جدید دوومیدانی برای المپیک ریو به نظرم کار برای حضور در این بازی ها بسیار سخت شده است.احسان حدادی اظهار کرد: به دلیل اینکه دررشته دوومیدانی ورزشکاران زیادی حضور دارند، تلاش فدراسیون جهانی و همچنین برگزارکنندگان این رشته درالمپیک این است که تعداد شرکت کنندگان را کاهش دهند. در واقع علت اصلی سخت تر شدن حضوردرالمپیک این است که تعداد دوومیدانی کاران کاهش یابد.