آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۵۹۰۸
فن آوری
۱۹
کلیک

جایی برای طرفداران فوتبال

علی ماندگاری

اگر از طرفداران ورزش فوتبال هستید و دوست دارید به صورت گروهی به تماشای این بازی بپردازید و با دیگر علاقه مندان این حوزه نیز در ارتباط باشید، پیشنهاد می کنیم به سایت طرفداری به آدرس www.tarafdari.com سر بزنید.

سایت ورزشی طرفداری، با رویکرد اجتماعی نزدیک به سه سال است که شروع به فعالیت کرده است. این سایت به صورت تخصصی به فوتبال جهان می پردازد. این شبکه اجتماعی شرایطی فراهم کرده است تا هر فردی که علاقه مند به این رشته ورزشی است با ساخت یک حساب کاربری در سایت به عنوان یک نویسنده فوتبالی شروع به کار کند.

بخش های مختلف این سایت در صفحه اول سایت دیده می شود. از میان این بخش ها می توان به اخبار خارجی به صورت ترجمه اختصاصی، اخبار فوتبال ایران، نتایج زنده بازی ها، سرویس ویدئو، جدول و صفحات اختصاصی لیگ ها و باشگاه ها اشاره کرد.

همچنین در این سایت هر فرد یک صفحه شخصی نیز خواهد داشت که می تواند نویسندگان دیگر را در آن دنبال کند. با کمک این سایت هم می توانید دوستان فوتبالی خوبی برای خود پیدا کنید و هم از نتایج بازی های مختلف که در ایران و جهان در حال برگزاری است با خبر شوید. یکی از بخش های جالب این سایت «مسابقه پیش بینی» است. با کمک این بخش شما می توانید نتایج بازی های فوتبالی را که هنوز شروع نشده است پیش بینی کنید و در نهایت نیز اگر درست نتایج را حدس زده باشید جوایزی دریافت کنید.

همچنین این سایت برای راحتی کار کاربرانش اپلیکیشن مخصوصی نیز طراحی کرده است. البته این اپلیکیشن تنها در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. به هرحال اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی به حساب می آیید که به فوتبال علاقه مند هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به این سایت بزنید.