آرشیو یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۵۹۰۸
فن آوری
۱۹
تاپ اپ

ماشین حساب آنلاین جادویی

ماهرخ چنگیز

اگر سر و کارتان با اعداد ریاضی است و روزانه باید معادلات سنگینی انجام دهید، قطعا MyScript Calculator می تواند بهترین یاری دهنده به شما باشد. این اپلیکیشن یک ماشین حساب هوشمند است که سخت ترین معادلات را در کمتر از چند ثانیه برای شما حل می کند. در این اپلیکیشن خبری از کلید های پیچیده و گیج کننده نیست و اپ می تواند دستخط شما را تشخیص دهد.

این یعنی شما معادلات ریاضی را با دست خود یا با قلم هوشمند گوشی تان در صفحه این اپلیکیشن وارد می کنید در نهایت نیز MyScript Calculator این معادلات پیچیده و طولانی را به سرعت برایتان حل می کند و جواب ها را به شما نشان می دهد. البته فراموش نکنید برای رسیدن به پاسخ ها، اعداد و معادلات را به صورت خوانا در اختیار اپلیکیشن بگذارید، پس از وارد کردن عبارات ریاضی مورد نظر، اپلیکیشن عبارات وارد شده را شناسایی کرده و پس از تبدیل آن ها به فرم استاندارد جواب را در اختیار شما می گذارد. همچنین این ماشین حساب فقط برای محاسبه طرف دوم معادلات ریاضی کاربرد ندارد و حتی می توان با داشتن پاسخ معادله، مجهول موجود داخل عبارت ریاضی را نیز به دست آورد. این اپلیکیشن بخش تنظیماتی دارد تا کار برای شما راحت تر از همیشه باشد.

در منوی تنظیمات این اپلیکیشن امکان تبدیل علائم ریاضی به یکدیگر و همچنین نمایش تعداد اعشار نیز قابل تعیین است. این ماشین حساب جادویی حتی به افراد دست چپ نیز فکر کرده و تنظیمات مخصوصی در اختیار آن ها گذاشته است. از طریق گزینه ای که در بالاو سمت راست اپ MyScript Calculator وجود دارد می توانید معادلات به دست آمده خود را کپی، ایمیل یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن می تواند بهترین گزینه برای دانشجویان یا دانش آموزان رشته ریاضی باشد. MyScript Calculator به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی و Ios قرار گرفته است.