آرشیو سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۳۹
اخبار کشور
۳

آیت الله نوری همدانی: جنایات آل سعود دامنگیر خودشان خواهد شد

استاد درس خارج حوزه با محکوم کردن حمله نظامی آل سعود به یمن، تاکید کرد که جنایات سعودی ها دامنگیر خودشان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید در درس خارج فقه، پشت صحنه تجاوز به یمن را آمریکایی ها و صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: آل سعود که عنوان خادم الحرمین را یدک می کشند، با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی به یک کشور اسلامی حمله می کنند.

وی سکوت در برابر جنایات آل سعود در یمن را روا ندانست و یادآورشد: حمایت از مظلوم یک امر قرآنی و دینی است؛ ما طبق آموزه های دینی از همه مظلومان عالم حمایت می کنیم و این امر را وظیفه خود می دانیم.

آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن جنایات آل سعود و حمله وحشیانه به مردم مظلوم یمن، تاکید کرد که جنایات آل سعود دامنگیر خودشان خواهد شد.

استاد درس خارج حوزه با تاکید بر اینکه آل سعود و مستکبران جهانی از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی وحشت دارند، خاطرنشان کرد: به برکت حاکمیت نظام اسلامی در این کشور، امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده و همین امر برای دشمنان و مرتجعان منطقه ای قابل هضم نیست.

این مرجع تقلید، ضمن دعا برای رفع مشکلات مردم یمن، مردم این کشور را مردمانی ظلم ستیز، شجاع و دارای غیرت دینی توصیف و تاکید کرد که به یقین نصرت الهی شامل حال مظلومان این کشور خواهد شد.