آرشیو پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

تندباد و گردوغبار مدارس مهاباد را تعطیل کرد

تندباد و بروز پدیده گرد و غبار در مهاباد، موجب تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی این شهرستان در نوبت عصر دیروز شد.

به گزارش ایرنا از مهاباد، اداره آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به وزش طوفان و بروز پدیده گرد و غبار در این شهر و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان تمام مدارس ابتدایی مناطق شهری و روستایی مهاباد در نوبت بعدازظهر چهارشنبه را تعطیل کرد.

وزش طوفان و پدیده گرد و غبار در مهاباد و برخی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی موجب بروز مشکلاتی برای مردم از جمله کاهش دید شده و تردد شهروندان را در سطح معابر عمومی با مشکل مواجه ساخت.

طوفان همچنین در برخی نقاط شهر موجب شکسته شدن شاخه های درختان و شیشه برخی منازل مسکونی و قطع جریان برق در چند روستا و برخی مناطق شهری شد. به گزارش اداره هواشناسی مهاباد سرعت طوفان در این شهرستان به 95 کیلومتر در ساعت رسید که این وضعیت جوی تا اواخر دیروز در منطقه حاکم بود.

وزش تندباد در بوکان

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران بوکان با بیان اینکه تندباد با سرعت 90 کیلومتر در ساعت این شهرستان را در نوردید گفت: وزش این تندباد سبب قطع برق در برخی مناطق بوکان شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از ارومیه، خسروی افزود: در اثر وزش این تندباد شاخه برخی درختان شکسته شد و شکوفه های درختان پرمثمر ریزش کرد و به شبکه توزیع برق شهری هم آسیب وارد شد.