آرشیو پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱
از دریچه فضای مجازی

خزانه خالی و سکوی عالی!

چند روزی است شهروندان شیرازی با انتشار تصاویری از سازه 50 تنی پرهزینه در حال ساخت در صحن شاهچراغ به عنوان جایگاه سخنرانی رئیس جمهور در سفر آتی به استان فارس، در شبکه های اجتماعی، به حیف و میل بیت المال برای حضور یک ساعته رئیس دولت و تیم همراه، اعتراض می کنند.

هر چند آغاز این موج انتقادی از کاربران شیرازی شبکه های اجتماعی فضای مجازی بود، اما در حال حاضر بخشی از هموطنان مان با انتشار تصویر بی حاشیه سخنرانی رهبر انقلاب در صحن شاهچراغ در سفر استانی به شیراز و مقایسه جایگاه در حال احداث به منظور سفر استانی رئیس جمهور صحبت های دکتر روحانی درخصوص «خالی بودن خزانه» را با حیف و میل میلیاردی با تاریخ انقضای یک ساعته مقایسه می کنند.

حساب و کتاب سهم یک میلیاردی ساخت جایگاه مذکور در گره گشایی از پروژه های عمرانی کشور و نقش آن در گره گشایی از مشکلات محرومین استان شیراز نیز بخشی از اعتراض هوشمندانه و منطقی کاربران عدالت طلب ایرانی در شبکه های مجازی است. برخی متذکر شده اند در سفر اخیر رئیس جمهور به استان گیلان، تنها رقمی بالغ بر 150 میلیون تومان صرف هزینه های تبلیغاتی برای نصب بنر و داربست شد! اسناد تایید نشده منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است در شهر کوچکی همچون ماسال در استان گیلان، رقمی بالغ بر 6 میلیون تومان صرف هزینه نصب بنر و داربست شده و نزدیک به 40 ارگان مختلف در این شهرستان موظف شده اند که به تبلیغات در این زمینه بپردازند.