آرشیو پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

سردار ساجدی نیا خبر داد: کشف 100 کیلوگرم موادمخدر و ده ها هزار قرص

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تشریح عملیات سه شنبه شب پلیس مبارزه با موادمخدر از کشف 100 کیلوگرم موادمخدر و بیش از 121 هزار قرص ترامادول و دستگیری 90 نفر خرده فروش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به عملیات سه شنبه شب پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت اظهار داشت: طرح برخورد با فروشندگان موادمخدر که در نقاط مختلفی از پایتخت به اجرا درآمد، سومین مرحله از طرح سراسری پلیس در برخورد با خرده فروشان پایتخت بود که طی آن 90 نفر خرده فروش دستگیر و حدود 100 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: علاوه بر کشفیات به دست آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته موفق به شناسایی و کشف یک محموله بزرگ قرص قاچاق ترامادول شدند که از کشورهای خارجی وارد شده بود و پیش از توزیع در بازار کشف و ضبط شد. این محموله بزرگ حاوی بیش از 121 هزار قرص ترامادول بود.ساجدی نیا ادامه داد: بنابر اقدامات انجام شده پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت طی دو هفته اخیر بیش از 36 قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند و در مجموع 1/5 تن انواع موادمخدر در سال جاری کشف شد.وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مردم پایتخت وجود معتادان کارتن خواب در سطح شهر است، گفت: متاسفانه ظرفیت کمپ های مورد نیاز پایتخت برای نگهداری معتادان کارتن خواب تامین نشده است و علی رغم قول هایی که مسئولان امر در این خصوص داده بودند هنوز اقدامات خاصی در این رابطه صورت نگرفته است.

وی در پایان با اشاره به تمرکز پلیس در موضوع مبارزه با سرقت، خاطرنشان کرد: طی اقدامات انجام شده در یک ماهه نخست امسال و با افزایش گشت های انتظامی موفق شدیم آمار سرقت در پایتخت را به میزان 13 درصد کاهش دهیم.