آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

با تلاش ماموران پلیس آگاهی صورت گرفت: دستگیری 3 گروگانگیر و رهایی پسر 14 ساله بعد از 52 ساعت

با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران امیر حسین 14 ساله بعد از 52 ساعت در منطقه دهکده المپیک تهران از چنگال آدم ربایان آزاد شد و 3 گروگانگیر نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز شنبه هفته جاری فردی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید به ماموران اعلام کرد که پسر 14 ساله اش بنام امیرحسین در زمان مراجعه به مدرسه توسط فرد یا افراد ناشناسی ربوده شده است.

با تشکیل پرونده و ارجاع آن به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، پدر امیر حسین در این اداره حضور پیدا کرد و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: روز شنبه پسرم در ساعت 6:30 از درب منزل خارج شد تا با سرویس به مدرسه برود؛ حدود ساعت 6/45 بود که زنگ منزل به صدا درآمد و راننده سرویس مدرسه عنوان داشت که چرا امیرحسین پایین نیامده؟! بلافاصله به در منزل رفته و کوچه را برای پیدا کردن امیر حسین گشتیم اما از او اثری نبود.

پدر امیرحسین در خصوص نحوه اطلاع از ربایش پسرش نیز به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 7 بود که فرد ناشناسی با تلفن همراه بنده تماس گرفت و عنوان داشت پسرم در اختیار آنها است و در ازای آزادی وی مبلغ 3 میلیارد تومان درخواست کرد.در ادامه و بنا بر تحقیقات به عمل آمده از خانواده نوجوان ربوده شده مشخص شد که ربایندگان اطلاعات کاملی در خصوص فعالیت اقتصادی پدر و همچنین پدر بزرگ امیرحسین در زمینه خرید و فروش آهن آلات اقتصادی دارند؛ لذا تحقیقات برای شناسایی متهمان پرونده به سمت محل کار پدر و پدر بزرگ امیرحسین در بازار آهن کشیده شد. سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: سرانجام با انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت افراد رباینده شده و طی یک عملیات غافلگیرانه دیروز موفق به دستگیری سه رباینده و همچنین آزادی امیرحسین در منطقه دهکده المپیک شدند.