آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۴۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

نماینده مجلس: هدف از طرح پول های کثیف ورود به بازی های انتخاباتی است

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از طرح پول های کثیف وارد شدن در بازی های انتخاباتی است.

حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری دیروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج درباره اظهارات اخیر وزیر کشور مبنی بر پول های کثیف و واکنشی که نمایندگان مجلس به این موضوع داشتند، افزود: این مجلس نشان داده که خود در صف اول مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار دارد و بیشترین پیگیری ها را در این مورد داشته و منشا پیگیری پرونده های بزرگ مفاسد اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه وزیر کشور که نمی تواند ادله ای برای گفته های خود داشته باشد چرا وارد این گونه موضوعات می شود، ادامه داد: بیان حرف های غیرمرتبط و شبهه انگیز برای کسانی که مسئولیت دارندو در جایگاه وزارت هستند بعید است.

بزرگواری این گونه اظهارات را در سالی که منتهی به انتخابات مجلس است معنادار و نوعی بازی انتخاباتی دانست و تاکید کرد: از وزیر کشور انتظار بیان چنین صحبت هایی را نداشتم چرا که معتقدیم این حرف ها بازی انتخاباتی برای خدشه دار کردن وجهه و چهره یک جریان است.

وی تصریح کرد: در گذشته هم برخی با پتک قرار دادن موضوعاتی همچون 3 هزار میلیارد تومان و بابک زنجانی به دنبال بدنام کردن جریان اصولگرایی بودند در حالی که جریان اصولگرا خود پیشگام برملاکردن این گونه مفاسد بود.