آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۴۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

جواد رضویان: پرچم قم بالاست

جواد رضویان در آخرین پست خود در صفحه اینستاگرام درباره شکل گیری نقش زهتاب که یکی از شخصیت های اصلی مجموعه درحاشیه بود، توضیحاتی ارائه کرده و از مردم قم برای اعتراض نکردن به لهجه او قدردانی کرده و نوشته: پرچم قم بالاست.

به گزارش فارس او در صفحه اینستاگرام خود درباره شخصیت زهتاب توضیح داده: شخصیت و تیپ زهتاب در سریال در حاشیه از یک آیتم چند دقیقه ای شکل گرفت.

وی در ادامه نوشته از اهالی شهر مقدس قم تشکر ویژه می کنم چون ثابت کردند که جنبه و ظرفیت شوخی رو کاملادرک کرده اند. الطاف و حمایت آنها در زمان پخش سریال در حاشیه من را شرمنده کرد. من حدود 10 سال در قم زندگی کرده ام اما بعد به دلایلی سعادت همجواری با حضرت معصومه(س) را از دست دادم ولی همچنان نازنین دوستانی دارم که وجودشان و دعای خیر آنها را در زندگی و فضای کارم احساس می کنم. رضویان در ادامه توضیح داده که تکیه کلام ها و کلماتی از شهرهای دیگر را به لهجه شیرین قمی اضافه کردم و خوشحالم مردم با این لهجه و تکیه کلام های زهتاب ارتباط برقرار کردند. ان شاءالله مردم ظرفیت طنز و شوخی را از قمی های نازنین یاد بگیرند و فرق شوخی و خدای ناکرده بی احترامی را درک کنند. برقرار باد آدم های باجنبه و خدا ظرفیت بدهد به آدم های کم جنبه. پرچم قم برای همیشه بالاست و همه زیر سایه حضرت معصومه(س) زندگی خواهیم کرد.