آرشیو سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۴۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مراسم اعتکاف روی موج شبکه های رسانه ملی

شبکه قرآن مراسم اعتکاف را به صورت ویژه پوشش می دهد و به این منظور جلسه شورای معارف با حضور مدیر شبکه های قرآن و معارف و مدیران گروه های معارف شبکه های مختلف تلویزیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن، در جلسه شورای معارف که با حضور بهرام محمدی نیا مدیر شبکه قرآن تلویزیون، مدیر رادیو قرآن و مدیران معارف شبکه های مختلف برگزار شد، بر هرچه پرشورتر و اثربخش تر برگزار شدن این مراسم تاکید شد. در این جلسه محمدی نیا، ضمن ارائه پیشنهاد دیدار برگزارکنندگان مراسم اعتکاف با رهبر معظم انقلاب، مستند سازی در مراسم اعتکاف و برنامه های آموزشی برای معتکفین را یکی از ضرورت های برنامه سازی درباره اعتکاف ذکر کرد. پوشش خبری اعتکاف دانشجویان، ایثارگران و فرهیختگان در مراسم امسال، استفاده از پیام های رهبر معظم انقلاب درخصوص اعتکاف، پوشش همزمان مراسم اعتکاف همراه با تصاویر دفاع مردم مظلوم یمن در حمله رژیم سعودی و شهدای مدافعین حرم، برگزاری میزگردها در شبکه های تلویزیون با موضوع ابعاد اعتکاف و عرفان، پرهیز از تفکیک معتکفین و تاکید بر اشتیاق و علاقه برای حضور در مراسم اعتکاف در این جلسه طرح و بررسی شد.

مراسم اعتکاف از سیزدهم تا پانزدهم رجب (12 تا 14 اردیبهشت) در مساجد سراسر کشور برگزار می شود و شبکه های مختلف تلویزیون این مراسم را پوشش می دهند.