آرشیو یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۱۹
فرهنگ و هنر
۲۳

تئاتر

حاشیه و متن اختتامیه بخش مناطق جشنواره دانشگاهی سرسنگی نیامد

مراسم اختتامیه بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی در حالی برگزار شد که مجید سرسنگی رئیس جشنواره در طول برگزاری این رویداد و مراسم اختتامیه به جزیره کیش نیامد. به گزارش مهر، مراسم اختتامیه بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی شامگاه 10 اردیبهشت ماه با حضور حسین میرزایی مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حجت الاسلام زم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، محمد محب خدایی معاون گردشگری منطقه آزاد کیش، نوش آبادی معاون حقوقی پارلمانی و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا خاکی، اتابک نادری و ناصر باباشاهی برگزار شد. در این مراسم که جشن تولدی برای زنده یاد حمید سمندریان تدارک دیده شده بود، اتابک نادری به عنوان یکی از شاگردان سمندریان دقایقی درباره وی صحبت کرد.

برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

مراسم اختتامیه و اعلام برندگان جشنواره تئاتر دانشگاهی درحالی پنجشنبه برگزار شد که رویا تیموریان به عنوان نماینده هیات داوران تاکید کرد «گرفتن جایزه و نگرفتن آن ملاک هیچ چیزی نیست.» در همین حال برگزیدگان بخش مناطق هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به شرح ذیل معرفی شدند:

نمایشنامه نویسی: تندیس جشنواره برای «حسین ناظمیان پور» به خاطر نمایش «کوتوله ها» و امین اللهی برای نمایش «ناصر»؛ نجما طاووسی و ولی الله داوری برای نمایش «بشوی مرا باران» مورد تقدیر قرار گرفتند.

بازیگر مرد: تندیس جشنواره برای «رضا غریب زاده» برای نمایش «آدم آدم است» و تقدیر از «رضا عموزاده» برای نمایش «بهار تابلوی نقاشی من».

بازیگر زن: تندیس جشنواره برای نمایش «آن زن» به حدیث گودرزی اعطا شد و «سعیده آغویی» برای نمایش «آدم برفی سیاه» مورد تقدیر قرار گرفت.

طراحی صحنه: تندیس جشنواره برای «رضا عموزاده» برای نمایش «بهار تابلوی نقاشی من» و تقدیر از محسن حکیمی برای نمایش «آدم برفی سیاه.»

کارگردانی: تندیس بهترین کارگردانی به «شقایق آقازاده» برای نمایش «بهار تابلوی نقاشی من است» تعلق گرفت و محسن حکیمی برای نمایش «آدم برفی سیاه» و فریده گرمساری برای نمایش «آدم آدم است» تقدیر شدند.

موسیقی: تجلیل از سید حامد حسینی برای نمایش «ببند اون دهنو»

مراسم پایانی جشنواره تئاتر دانشگاهی با عکس یادگاری برگزیدگان، داوران و جمعی از چهره های حاضر در این مراسم به پایان رسید.