آرشیو دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۲۰
سیاسی
۳

اخبار

تکذیب سخنان منسوب به وزیر خارجه عربستان

رئیس دفتر رسانه ای وزارت خارجه عربستان اظهارات منتشر شده و منسوب به «عادل الجبیر» وزیر خارجه جدید عربستان را تکذیب کرد. شبکه خبری «العربیه» گزارش داد که سخنان نقل شده از الجبیر درباره روابط ریاض و تهران ساختگی است زیرا وزیر خارجه از زمانی که انتخاب شده تاکنون با هیچ رسانه ای گفت وگو نکرده است و سخنان منسوب به وی به دور از واقعیت است. برخی پایگاه های خبری به نقل از الجبیر گزارش داده بودند که وی در نخستین نشست بعد از انتخابش به عنوان وزیر خارجه بر اهمیت نقش ایران در خاورمیانه تاکید کرده بود و گفته بود که دشمنی با ایران به سود عربستان نیست.

بسته نگار در «سی سی یو»

محمد بسته نگار، از فعالان سیاسی از 30 فروردین ماه سال جاری در بخش «سی سی یوی» بیمارستان «تهران کلینیک» بستری شد. به گزارش «ایران»، پزشکان بیماری وی را نارسایی های کلیوی و مشکلات قلبی عنوان کرده اند.

وحدت اصلاح طلبان شرط مجلس همراه

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر گروه های اصلاح طلب یکپارچگی خود را حفظ کنند، مجلس آینده مجلسی هماهنگ با دولت خواهد بود.

به گزارش ایسنا غلامحسین کرباسچی در ایلام افزود: اصلاح طلبان علاوه بر وحدت و یکپارچگی درونی باید چهره هایی را معرفی کنند که با همین شرایط موجود بتوانند در انتخابات به موفقیت برسند.