آرشیو چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۲۳۷
جامعه
۱۳

خبر

خودکشی دانشجوی دانشگاه تهران روی پل مدیریت

یکی از دانشجویان دانشگاه تهران با پرتاب کردن خود از روی پل مدیریت تهران به زندگی خود پایان داد تا سومین حادثه خودکشی در اردیبهشت ماه امسال به ثبت برسد.

سید احمدرضا خضری، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران با تایید این خبر از «مشکلات خانوادگی» به عنوان علت اصلی خودکشی این دانشجو یاد کرد و به مهر گفت: بررسی علت و چرایی این خودکشی در دست بررسی است اما تحقیقات اولیه نشان می دهد که این فرد دارای مشکلات خانوادگی و روحی بوده و به همین خاطر دست به خودکشی زده است. به گفته خضری، متوفی، مهدی مزروعی سبدانی، دانشجوی ترم هشت دانشگاه تهران، ورودی سال 1387 و ساکن تهران بود.

حادثه گازگرفتگی دوباره در پالایشگاه شازند

پالایشگاه امام شازند اراک برای دومین بار متوالی در 9 روز گذشته با حادثه نشت گاز روبه رو شد که در جریان آن 4 نفر از کارگران مسموم و به بیمارستان منتقل شدند. ششم اردیبهشت ماه امسال، حادثه نشت گاز در یکی از مخازن واحد شماره 18 این پالایشگاه باعث کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر از کارگران شد که حال یکی از آنها همچنان وخیم است.

عباس سلیمانی، مدیر روابط عمومی پالایشگاه امام درباره حادثه روز گذشته به فارس گفت: این حادثه زمان بازسازی و تعمیر در بزرگ ترین واحد پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند و هنگام تخلیه نفت کوره این واحد رخ داد که طی آن چهار نفر از کارگران دچار گازگرفتگی شدند. سلیمانی وضعیت عمومی حادثه دیدگان را خوب توصیف کرد و از انتقال آنها به بیمارستان امیر المومنین(ع) اراک خبر داد.