آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۶
ورزشی
۱۸

دانشگاه آزاد به فینال رسید

مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای بسکتبال روزگذشته در حالی پیگیری شد که تیم دانشگاه آزاد با کسب چهارمین پیروزی متوالی مقابل شهرداری گرگان به فینال رسید و مهرام نیز در یک قدمی فینال قرار گرفت.

به گزارش جام جم، دانشگاه آزاد در حالی گام به نیمه نهایی این رقابت ها گذاشت که در هر 2 بازی مرحله گروهی لیگ موفق به شکست حریف گرگانی شده بود و با پشتوانه همین 2 برد با پیروزی در دومین دیدار در مجموع با نتیجه 4 بر صفر به دیدار فینال رسید.

در دیداری که دیروز برگزار شد، دانشگاه آزاد 93 بر 68 مقابل تیم شهرداری گرگان در بازی چهارم نیمه نهایی لیگ حرفه ای بسکتبال به فینال رسید. با کسب این نتیجه شهرداری گرگان باید در رقابت رده‎بندی و برای تعیین جایگاهش در رده سوم و یا چهارم لیگ به میدان برود.

در دیگر بازی دیروز مهرام تهران70 بر 56 مقابل پتروشیمی بندر امام به برتری رسید تا فقط یک پیروزی دیگر برای فینالیست شدن نیاز داشته باشد. پتروشیمی که در این دیدار از بازیکنان خارجی خود استفاده می کرد تا دقایق پایانی بازی پا به پای مهرام پیش آمد اما در دقایق پایانی کم آورد. البته بازی فوق العاده مهرام در کوارتر چهارم با نتیجه 25 بر 8 به سود این تیم را نباید نادیده گرفت.به این ترتیب تیم مهرام در مجموع 4 بازی، 3 بر یک از حریف قدرتمند خود و مدافع عنوان قهرمانی پیش است. بازی پنجم دو تیم عصر پنجشنبه 24 اردیبهشت برگزار می شود.

مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام در پایان بازی گفت: برد و باخت جزیی از مسابقه است و ما با 2 پیروزی در تهران بر پتروشیمی بندر امام نباید مغرور شویم همانطور که تیم پتروشیمی هم نباید ناامید شود.

هاشمی افزود: از بازیکنانم برای به نمایش گذاشتن بازی خوب تشکر می کنم. آنها زحمات زیادی کشیده اند.

همچنین مهران حاتمی، سرمربی پتروشیمی بندرامام گفت: تماشاچیان شاهد مسابقه ای زیبا و فنی بودند. برد و باخت جزیی از مسابقه است. درخصوص داوری صحبتی نمی کنم و این مساله را به کارشناسان واگذار می کنم.

حاتمی درباره این که این تیم می تواند در دو مسابقه دیگر از بازیکن خارجی جدید استفاده کند یا خیر، گفت: قانون مسابقات این اجازه را به ما نمی دهد. سطح پایین امتیازات در این مسابقات نشان دهنده دفاع منسجم و خوب دو تیم است.