آرشیو شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۰۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•درخواست از ریاست دانشگاه آزاد: تعداد 300 خانواده از ساکنان و امضاکنندگان شکوائیه ای که ساکن کوچه های بن بست گاز و یاس واقع در پونک، سردار جنگل بلوار شهید مخبری خیابان ایران زمین شمالی هستیم، در ارتباط با مشکلات تاسیس دانشکده در محل زندگی مان معترضیم؛ چراکه در اول این دو کوچه بن بست مدت چند سال است که دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست فعالیت می کند و دانشجویان این دانشکده با پارک اتومبیل های خود در معبرهای 12 متری و بن بست، آسایش ساکنان را سلب کرده اند و مهم تر از همه دانشجویان گویا این محل را با اتاق خواب اشتباه گرفته اند که متاسفانه در این میان چند نفر از جوانان محل به آنها اعتراض کرده اند که منجر به زدوخورد هم شده است که مجروحان راهی بیمارستان هم شده اند و پرونده در دادسرای باهنر در حال بررسی است. با توجه به این مشکلات، خانواده های ساکن این محل هیچ گونه تامین جانی ندارند و زندگی در این محل غیرقابل تحمل شده است. از شما درخواست داریم دستور بررسی موضوع را صادر کنید و دانشکده را از این محل مسکونی به مکان دیگری انتقال دهید.

ساکنان محل شرکت گاز و خیابان یاس

•گلایه از توزیع دیرهنگام یارانه های نقدی: مسئولان هدفمندی یارانه های نقدی، به جای اینکه یارانه ها را به موقع به حساب سرپرستان خانواده ها واریز کنند، با توزیع دیرهنگام آن، موجب گلایه بسیاری از افراد کم درآمد می شوند که باید گفت تاخیر در پرداخت یارانه های نقدی، یعنی ناهماهنگی و بی اعتمادی مردم به سازمان هدفمندی یارانه ها!

محمدی

•تعطیلی پارکینگ موتورسیکلت های پایانه شرق: چرا پارکینگ موتورسیکلت ها در پایانه شرق تهران تعطیل شده است؟ از مسئولان ذی ربط تقاضای راه اندازی پارکینگ دیگری در این محل را داریم.

محمدسروش سلامت از تهران