آرشیو یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۵
اخبار کشور
۱۰

اظهارات متناقض مسئولان راجع به بیمه معلمان

بیمه طلایی فرهنگیان در هاله ای از ابهام

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در حالی از تمدید بیمه طلایی فرهنگیان تا پایان شهریور امسال با بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد که مدیرعامل این بیمه گفت: قرارداد بیمه تکمیلی با آموزش و پرورش هنوز تمدید نشده است.

اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با فارس گفت: بیمه طلایی فرهنگیان تا آخر شهریور ماه با بیمه آتیه سازان حافظ تمدید شد و از اول مهر ماه براساس برنامه جدیدی که در حال برنامه ریزی است، انجام می شود.

چهاربند در پاسخ به این پرسش که آیا فرهنگیان باید براساس بسته های بیمه ای که آموزش و پرورش تهیه کرده است عمل کنند گفت: خیر، از طریق سایت یا سامانه ای که در ادارات کل آموزش و پرورش است این موضوع اعلام خواهد شد.

وی افزود: فعلاتا پایان شهریورماه امسال براساس همان رویه سال 93 موضوع بیمه طلایی فرهنگیان ادامه پیدا می کند و از اول مهر ماه تغییرات ابلاغ می شود که معلمان می توانند بسته های بیمه را انتخاب کنند.

این در حالی است که مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت: قرارداد بیمه تکمیلی میان آموزش و پرورش و آتیه سازان حافظ هنوز تمدید نشده است.

مرتضی ادیانی در گفت وگو با تسنیم، در خصوص پایان قرارداد بیمه آتیه سازان حافظ با آموزش و پرورش برای خدمات بیمه تکمیلی، اظهار داشت: این قرارداد یکساله بوده و تا پایان روز 31 اردیبهشت سال جاری اعتبار داشت که به پایان رسید.

ادیانی افزود: جلسات ما با آموزش و پروش برای تمدید قرارداد، قیمت تمام شده خدمات و نوع قرارداد به صورت صندوقی یا سرانه ای ادامه دارد اما قرارداد هنوز تمدید نشده است و احتمالاتا اواسط هفته جاری تعیین تکلیف می شود. وی همچنین گفت: در حال حاضر پیشنهاد تفاهم نامه 16 ماهه برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به آموزش و پرورش وجود دارد که تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می کند ضمن اینکه با توجه به ادامه جلسات نمی توان در مورد افزایش قیمت خدمات نیز حرفی زد.