آرشیو دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۳۷
اجتماعی
۴

سلام ایران

معابر مخصوص معلولان: خانم جعفری اظهار کرده اند اکثر معابر ما فاقد مسیر مناسب برای افرادی است که با ویلچر تردد می کنند. از مسئولان محترم مربوطه تقاضا می کنیم نسبت به حل این مساله اقدام کنند.

حقوق ناچیز بازنشستگی: آقای فتح الله بهرامی از همدان عنوان کرده اند بازنشستگانی که به عنوان از کار افتاده بازنشسته شده اند و کمتر از 30 سال سابقه خدمت دارند حقوق بسیار ناچیزی دریافت می کنند. بنده با 20 سال سابقه خدمت تنها 850 هزار تومان حقوق می گیرم. دولت فکری به حال ما بکند.

واقعیت تلخ برای دشمنان: آقای پرویز غلامی گفته اند روز 31 اردیبهشت ماه در ستون دیگه چه خبر از قول کالین پاول عنوان شده بود ضمن هشدار به عربستان به آنها توصیه کرده بود که با ایرانی ها درگیر نشوید زیرا ظرف مدت سه، چهار ساعت شما را به دوران قبل از دوران صنعتی باز می گردانند. برای نخستین بار از تعریف یک دشمن خوشحال شدم. این یک واقعیت است و مردم ما اجازه دخالت به هیچ کشوری را نمی دهند.

پاداش پایان خدمت: آقای مهدی کوششی گفته اند مدت یک سال و سه ماه است که از صنایع هواپیمایی زیر نظر وزارت دفاع بازنشسته شده ام اما پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده ام.

کمبود قرص کشولوسین: آقای حسنیان از اصفهان عنوان کرده اند قرصی به نام «کشولوسین» که مربوط به بیماران نقرسی است مدت هاست در بازار توزیع نشده و در داروخانه ها و حتی هلال احمر یافت نمی شود. از وزارت بهداشت تقاضای رسیدگی داریم.