آرشیو دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۵۲
ورزش
۱۵

جهان

گواردیولا: باید این قهرمانی را به بازیکن ها، کادرم و هواداران تبریک بگویم/ هواداران در این فصل مخصوصا بازی مقابل بارسلونا به خوبی از ما حمایت کردند/ بایرن فصل آینده با قدرت بیشتری بازمی گردد/ امیدوارم بتوانم بهترین ترکیب ممکن را فراهم کنم.

بوفون: بارسا تقریبا غیرقابل توقف است/ می دانیم آنها از ما قوی تر هستند اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا تیمی که بهتر عمل کند برنده می شود/ روی کاغذ بارسلونا قهرمان است اما توان شکست آنها را داریم.

انریکه: بازیکنی مانند ژاوی هرگز نخواهد آمد/ نسبت به کسب قهرمانی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا خوشبین هستم اما این خوشبینی کافی نیست و باید بیشتر از قبل برای رسیدن به این موفقیت تلاش کنیم.

اسکای اسپورت انگلیس خبر از علاقه منچسترسیتی به جذب رحیم استرلینگ داده است. سیتی با وجود تاکید راجرز مبنی بر فروشی نبودن استرلینگ امیدوار است که موضع لیورپول با دریافت یک پیشنهاد بالاتغییر کند.

کلوپ: توصیه می کنم توخل را با من مقایسه نکنید/ توخل می تواند آینده فوق العاده ای را برای دورتموند بسازد ولی پیش از آن با هم فینال جام حذفی در برلین را تجربه خواهیم کرد.

رونالدو با به ثمر رساندن 48 گل آقای گل لالیگا شد و کفش طلارا از آن خود کرد

سیمئونه: فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم/ امسال هم سوپر کاپ را بردیم و هم در لالیگا سوم شدیم و من از عملکرد تیمم رضایت کافی دارم

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید با انتشار عکسی در کنار کارلو آنچلوتی در صفحه توییتر و اینستاگرام خود به حمایت از مربی تیمش پرداخت و نوشت: «امیدوارم فصل بعد با هم کار کنیم.»

آنچلوتی: یا در رئال می مانم یا در خانه می نشینم