آرشیو سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۴۹۷
بازار موبایل
۲۷

خبر

ایرانسل یک مسابقه در اینستاگرام برگزار می کند

دنیای اقتصاد: ایرانسل از برگزاری مسابقه عکس و فیلم با موضوع به تصویر کشیدن حال و هوای شهرهای کشور در ایام برپایی جشن میلاد حضرت مهدی (عج)، در رسانه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

ایرانسل با انتشار فراخوانی از تمامی کاربران اینستاگرام دعوت کرد تا با انتشار عکس و فیلم های 15ثانیه ای خود به همراه هشتگ #بهارانتظاردرشهرمن حال و هوای شهرخود در ایام برپایی جشن های مربوط به ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) را با دیگران به اشتراک گذاشته و در قرعه کشی 50بسته یک گیگابایتی اینترنت همراه شرکت کنند.

اینستاگرام مشهورترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و ویدئو مبتنی بر تلفن همراه است.

ایرانسل در فراخوان خود برای شرکت در این مسابقه تصریح کرده اگر صفحه اینستاگرام کاربر در حالت «خصوصی» قرار داده شده باشد، امکان مشاهده آثار وی و شرکت در این مسابقه وجود نخواهد داشت و تنها آثاری در مسابقه شرکت داده می شوند که کاملامطابق با موازین اخلاقی و اسلامی و موضوع مسابقه باشند. بنابر اعلام ایرانسل، عکس ها و فیلم هایی که خارج از بازه زمانی 9 تا 13 خرداد ارسال شوند، در این مسابقه شرکت داده نخواهند شد و برندگان قرعه کشی، 17 خرداد از طریق حساب رسمی ایرانسل در اینستاگرام با شناسهIrancell معرفی خواهند شد.

HTC One M9 کم فروخت

شماران سیستم: هنوز چند هفته ای از معرفی اسمارت فون پرچمدار شرکت اچ تی سی به نام HTC One M9 نگذشته که این شرکت اعلام کرده قصد دارد تولید این گوشی را کاهش دهد. اچ تی سی گفته سفارش های خرید این گوشی 30 درصد کمتر از حد انتظار بوده است.

اچ تی سی از میزان فروش HTC One M9 چیزی نگفته، ولی بنا به نظر کارشناسان، احتمالایکی از دلایل استقبال اندک از این گوشی، نمایشگر Full HD آن است.

این در حالی است که اکثر تلفن های همراه هوشمند مطرح، امروزه به نمایشگرهای Quad HD مجهزند.

علاوه بر این، اچ تی سی در چین با رقبای سرسختی از قبیل لنوو، شیائومی، هوآوی، Vivo، Oppo و Coolpad روبه رو است.

اگرچه این شرکت تایوانی با معرفی HTC M9+ استراتژی تولید و بازاریابی خود را اصلاح کرده ولی هنوز نتایج این رویکرد به طور کامل مشخص نشده است.