آرشیو سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۴۹۷
بازار موبایل
۲۷

موبایلکده

انتشار نسخه بتای اپلیکیشن Zapya برای ویندوز فون

فارنت: پس از مدت ها انتظار، سرانجام اپلیکیشن ارسال فایل Zapya برای گوشی های ویندوز فونی منتشر شد. Zapya به صورت کراس پلت فرم روی مک، ویندوز، ویندوزفون، آی فون، آی پد و اندروید کار می کند.

توسط زاپیا شما قادر به انتقال عکس، موسیقی، ویدئو یا هر نوع فایل از طریق وای فای گوشی بدون نیاز به اینترنت و روتر با سرعت بسیار بالاهستید.

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده و روان است و نیاز به هیچ گونه آموزش قبلی ندارد. برای اینکه بتوانید فایل هایتان را با کمک آن ارسال کنید تنها کافی است Zapya روی هر دو گوشی گیرنده و فرستنده نصب باشد. البته این نکته را باید یادآور شویم که در حال حاضر در نسخه ویندوز فون این برنامه، امکان ایجاد هات اسپات به صورت مستقیم وجود ندارد.

در این نسخه ابتدا باید با مراجعه به تنظیمات وای فای دستگاه ویندوز فونی خود به هات اسپات ایجاد شده توسط طرف مقابل متصل شوید و سپس فایل های خود را با آن انتقال دهید. از آنجا که این نسخه تحت عنوان بتا منتشر شده، برخورد با کرش های متوالی و باگ های احتمالی امری طبیعی محسوب می شود.

برخی از قابلیت های این برنامه عبارتند از: اشتراک گذاری اطلاعات بین دستگاه های مبتنی بر ویندوز، ویندوز فون، اندروید و iOS؛ انتقال سریع اطلاعات تا سرعت 10 مگابایت بر ثانیه و راه اندازی شبکه بازی بدون نیاز به اینترنت.

این بار از طریق کیس شکل و شمایل گلکسی اس2 لو رفت

خبرآنلاین: سازندگان قاب و کیس و بامپر یک قدم از خبرنگاران جلوترند، چراکه آنها می دانند برای چه نوع گوشی یا تبلتی باید سرمایه گذاری کنند.

این بار در توییتر تصاویری از لوازم جانبی کیس گلکسی اس2 لو رفته که نشان می دهد شرکت کره ای مانند قبل در دو سایز 7/ 9 و 8 اینچی محصول خود را در ماه ژوئن رونمایی می کند.

گفته می شودصفحه نمایش 2048 در 1536 پیکسل، پردازنده 8 هسته ای ویژه سامسونگ، 3 گیگ رم، 32 گیگ حافظه داخلی و اندروید لولی پاپ 5.0.2 از مشخصات این گوشی است.