آرشیو پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۶۸
فن آوری
۱۹
از نوع دیگر

فروش تلفن همراه 160 میلیونی در تهران

اگر تصور می کنید گران ترین گوشی موبایل موجود در بازار ایران مربوط به «آیفون» است، حتما اشتباه می کنید.

به گزارش ایسنا این روزها که تردد خودروهای لوکس در خیابان های تهران به یک موضوع عادی تبدیل شده، پولدارها به دنبال روش تازه ای برای نمایش ثروت خود هستند.

این روش تازه هم داشتن گوشی های موبایل لوکس است. گوشی هایی که قیمت بعضی از آنها معادل یک خانه متوسط در همین شهر تهران است. Vertu یکی از برندهای لوکس موبایل است. در بازار موبایل ایران فروشگاهی هست که این مدل گوشی را برای مشتریان خاص خود عرضه کرده است.

به گفته مدیر این فروشگاه، گوشی های Vertu با سایر گوشی ها تفاوتی در عملکرد ندارد و تفاوت آنها فقط در دست ساز بودن و سنگ های قیمتی است که در تولید آنها به کار رفته است.این فروشنده با بیان اینکه گوشی Vertu شامل یک قاب استیل همراه با بدنه چرم است، ادامه داد: برخی دوستان ما این گوشی ها را از دوبی خریداری کرده و در ایران می فروشند.به گفته او، قیمت نوع دست دوم این مدل گوشی در تهران بین 30 تا 60 میلیون تومان و قیمت مدل دست اول آن حدود 160 میلیون تومان است.

گفتنی است Vertu Constellation نسل جدید گوشی های Vertu است. هر کدام از گوشی های Vertu Constellation به صورت دست ساز ساخته شده اند و برای هر کدام از آن ها یک هنرمند انگلیسی در نظر گرفته شده است تا این محصول را در بهترین کیفیت به دست کاربران برساند.