آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۶
جامعه
۱۷
حق با شماست

نیروهای قراردادی شرکت نفت؛ محروم از مزایا

کدام پاداش؟ / یکی از بازنشستگان فرهنگی هم عنوان کرده حدود 11 ماه از بازنشستگی ما فرهنگیان می گذرد، هنوز پاداش پایان خدمت ما را پرداخت نکرده اند. چرا؟

فرهنگیان را هم ببینید/ نوروزیان از اراک گفته در مورد وضعیت معیشتی فرهنگیان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب چه کارهایی صورت گرفته است؟ لطفا مسئولان امر جوابگو باشند

و ما را هم ببینند.

آب را در پارک ها سر می برند/ خانم حاتمی از تهران به وظیفه شهروندی اش عمل کرده و از طریق روزنامه ما هشدار داده که چرا با وجود کمبود آب و تاکید مسئولان، در پارک ها و بوستان ها گاه بدون

در نظرگرفتن ملاحظاتی آب را هدر می دهند؟

نیروهای قراردادی را نمی بینند/ جمعی از شهروندان از خوزستان پرسیده اند چرا پاداش و مزایایی که به نیروهای رسمی شرکت نفت خوزستان تعلق می گیرد به نیروهای شرکتی و قراردادی این شرکت تعلق نمی گیرد؟

قوانین سفت و سخت تر برای رد کردن چراغ قرمز/ آقای توکلی شهمیرزادی از قائمشهر هم گفته که خوب است نمایندگان مجلس و مسئولان راهور کشور در مورد عبور از چراغ قرمز خودروها قوانین سخت تری اعمال کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

سراب پاداش پایان خدمت/ آقای اسعدی از رشت گلایه کرده که چرا مسئولان آموزش و پرورش به وعده خود مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان عمل نکرده اند؟