آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۶
ورزش
۱۸

مظلومی: باز هم بازیکن جذب می کنیم

قرارداد چند بازیکن و سرمربی استقلال در حالی دیروز در هیات فوتبال تهران به ثبت رسید که پرویز مظلومی از احتمال جذب یکی دو بازیکن دیگر طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش جام جم، پرویز مظلومی که به همراه خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی برای ثبت قراردادش با استقلال در ضلع جنوبی ورزشگاه شیرودی در دفتر هیات فوتبال تهران حضور یافته بود، پس از امضای قرارداد در جمع خبرنگاران گفت: این بازیکنان آخرین نفراتی بودند که قراردادشان را ثبت کردند. ما دو جای خالی داریم. تکلیف بازیکن خارجی تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. یک جای خالی هم داریم تا بتوانیم در آینده بازیکن بگیریم.

وی درباره این که تعداد زیادی از بازیکنان در آخرین روز به هیات فوتبال آمدند تا قراردادشان را ثبت کنند، اظهار کرد: برخی مشکلات باعث شد تا این مشکلات رخ دهد. مثلارضایت نامه کریمی دیر صادر شد اما در اینجا از مدیرعامل استقلال، هیات مدیره و کمیته نقل و انتقالات تشکر می کنم که تلاش خود را در جذب بازیکن انجام دادند. استقلال هنوز جا دارد و شما منتظر خبر باشید.

سرمربی استقلال درباره نخستین دیدار آبی پوشان مقابل سیاه جامگان عنوان کرد: تمام بازیکنان را نداریم، اما امیدواریم سه امتیاز را بگیریم.

همچنین امید ابراهیمی پس از امضای قراردادش با استقلال گفت: تلاش می کنیم که با کمک کادرفنی جدید و بازیکنان استقلال نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم و دل هو اد ا ران را به دست بیاوریم. وی درباره دیدار هفته نخست آبی پوشان با سیاه جامگان ابومسلم مشهد گفت: این تیم بتازگی لیگ برتری شده است و از آنها شناخت کافی نداریم. از طرفی بازیکنان باتجربه ای مانند رضا عنایتی را جذب کرده اند و می توانند برای هر تیمی خطرساز شوند.

هافبک دفاعی استقلال درباره روند آماده سازی تیمش نیز خاطر نشان کرد: تمرینات استقلال با تاخیر آغاز شد و نمی توانم بگویم 100 درصد به آمادگی رسیده ایم، اما رفته رفته به شرایط ایده آل دست پیدا می کنیم و بازی های خوبی انجام می دهیم.