آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۶
فرهنگ و هنر
۵

سلام گلزار به بمبئی

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که تولید مشترک سینمای ایران و هند است، مهر ماه در هند کلید می خورد. تاکنون حضور محمدرضا گلزار در این فیلم قطعی شده است.

جواد نوروزبیگی، تهیه کننده این فیلم سینمایی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و تا 16 مرداد تمام قرار دادها بسته می شود. به گفته او، حضور محمدرضا گلزار در این فیلم قطعی شده است اما آیشواریا به دلیل بالابودن سنش نسبت به محمدرضا گلزار، مناسب بازی مقابل او نیست و شخص دیگری جایگزین این بازیگر می شود و بدون شک ستارگان هندی در این فیلم حضور پیدا خواهند کرد.

نوروزبیگی ادامه داد: از دو سال پیش قربان محمد پور صحبت هایی را با کمپانی های هندی داشته و در این باره به توافقاتی نیز رسیده است و از آنجا که علاقه زیادی به توسعه سینمای ایران در دنیا دارم تهیه کنندگی کار را پذیرفتم.

این تهیه کننده بیان کرد: 90 درصد قسمت های این فیلم سینمایی در هند فیلمبرداری می شود و تصمیم داریم با کلید زدن کار در مهر ماه، آن را برای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. مسلما تمام قوانین سینمای ایران در این فیلم رعایت می شود و مشکلی برای نمایش پیدا نخواهد کرد. فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی قربان محمد پور در مرحله پیش تولید قرار دارد.