آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۶
فرهنگ و هنر
۵

اکران فیلم«محمد (ص)» از 4 شهریور

قرارداد نمایش سه فیلم تازه در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید. بر این اساس فیلم های«محمد(ص)»،«دوران عاشقی» و«مردن به وقت شهریور» بزودی اکران می شود.

به گزارش ایسنا، هرچند هفته گذشته اعلام شد سینماهای میزبان فیلم «رستاخیز» به مدت یک هفته از اکران فیلم تازه ای خودداری کنند تا تکلیف ادامه اکران این فیلم مشخص شود، اما هنوز این وضعیت روشن نشده است و در حالی که جایگزین این فیلم هم معرفی شده، به نظر می رسد «رستاخیز» فعلااکران نشود. غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تازه ترین مصوبات این شورا در جلسه روز گذشته گفت: براساس اطلاعیه ای که سازمان سینمایی صادر کرده است، شورا منتظر پاسخ وزارت ارشاد در زمینه تصمیمات ادامه نمایش فیلم است.

به گفته او، در جلسه روز گذشته شورا قرارداد اکران سه فیلم محمد(ص)، دوران عاشقی و مردن به وقت شهریور ثبت شد.

براساس مصوبات این جلسه، فیلم دوران عاشقی ساخته علیرضا رئیسیان از روز 7 مرداد به جای فیلم نهنگ عنبر و به سرگروهی سینما کوروش اکران خود را آغاز می کند. همچنین فیلم مردن به وقت شهریور نیز از همین تاریخ به سرگروهی سینما آزادی (سرگروه فیلم رستاخیز) نمایش داده می شود.

فرجی در پایان از شروع اکران فیلم محمد(ص) از 4 شهریور خبر داد و گفت: قرار است این فیلم همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) به سرگروهی سینما آزادی نمایش عمومی خود را آغاز کند.