آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۵۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

گرانی قیمت نان و لبنیات، شاید برای طبقه مرفه و بی درد جامعه چیز مهمی نباشد، ولی برای طبقه کم درآمد و محروم، که این اقلام قوت اصلی اکثریت این مردم را تشکیل می دهد، بسیار مهم و نگران کننده است.

محمود بلیغیان از اصفهان

متاسفانه رفتگران در بند پیمانکاران هستند و باید 12 ساعت کار کنند و 24 ساعت استراحت کنند، ولی این طور نیست. تعطیلات هم که ندارند، بسیاری از حق و حقوق خود را هم نمی گیرند؛ اما با تمام این اوصاف اعتراضی ندارند. وزارت کشور باید تمام افرادی که بالای 20 سال کار می کنند را بدون درنظرگیری شرایط سنی بازنشسته کند، چون هم کارشان سخت است هم زحمت شان خیلی زیاد.

عباس توکلی شهمیرزادی

از مسئولان و شهرداری تهران می خواهم فکری به حال متروی شهرهای حومه و قطارهای محلی بکنند. واقعا اگر دراین باره فکری اساسی شود، خیلی از مشکلات ترافیکی و حمل ونقلی تهران و آلودگی هوا رفع می شود. با وجود اینکه چندبار درباره متروی رباط کریم و پیش بینی ایستگاه رباط کریم در خط متروی پرند درخواست داشتیم، مجددا درخواست می کنیم دراین باره فکری عاجل و آینده نگرانه داشته باشند.

یک مخاطب از رباط کریم

هر شهری نماد خاص خودش را دارد، اما شهر کرج شهر سرعت گیرهاست. یک سری تپه های بلند به عنوان سرعت گیر برای مزاحمت مردم درست کرده اند!

قدردانی پیامکی بانک ملی از مشتریان خوش حساب! هر ماه قبل از سررسید اقساط وام قرض الحسنه ام سعی می کنم آنها را به موقع بپردازم که این موضوع باعث شده است بانک ملی پیامک تشکرآمیزی برایم ارسال کند. مضمون پیامک به این شرح است: «بانک ملی، از پرداخت به موقع اقساط مشتکریم. حساب 033302207008، مبلغ 000/850 ریال.» من هم به نوبه خودم از این حسن نیت مسئولان بانک ملی تشکر می کنم. همچنین امیدوارم تمامی وام گیرندگان، به موقع اقساط خود را پرداخت کنند تا آنانی که در نوبت قرار دارند، بتوانند به موقع وام خود را دریافت و به مشکلات شان رسیدگی کنند.

از وام گیرندگان تهران