آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۱۷
اخبار کشور
۱۰

دفتر بسیج رسانه پایگاه «شهید ادواردو آنیلی» افتتاح شد

پایگاه بسیج رسانه با نام شهید ادواردو آنیلی دیروز با حضور دبیر مجمع جهانی مستضعفین در دفتر بسیج رسانه تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اصغر احمدی، دبیر مجمع جهانی مستضعفین و مدیر دیپلماسی و فضای مجازی دفتر بسیج رسانه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج رسانه با نام شهید ادواردو آنیلی، گفت: مجمع جهانی مستضعفین مرزی بین ادیان قائل نیست و همه ادیان مرتبط با دین اسلام هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما تمام مستضعفان دنیا را به مبارزه علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکا که امام راحل هم فرموند آمریکا شیطان بزرگ است، فراخوانده ایم.

دبیر مجمع جهانی مستضعفین گفت: امیدوار هستیم که بین تمام رسانه ها، زنجیره ای همانند مهره های تسبیح برقرار شود و این زنجیره منوط به ایران و اسلام نیست و شامل همه کشورهای جهان است.

احمدی با بیان اینکه بسیاری از کشورها همراه با مجمع جهانی مستضعفین هستند و از این موضوع استقبال کرده اند، اظهار داشت: کشورهای کوبا، آرژانتین، آسیای میانه و کشور های آفریقایی از جمله کشورهایی هستند که پس از گفت وگو از این موضوع استقبال کرده اند.

وی از بر پایی دومین همایش مجمع جهانی مستضعفین در مهر ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: هدف ما مبارزه با استکبار است و امیدوار هستیم تا رسانه ها ما را در این زمینه همراهی کنند.

مدیر دیپلماسی و فضای مجازی دفتر بسیج رسانه با اعلام خرسندی از حضور بسیج در رسانه بیان کرد: هدف بسیج فقط در ایران و کشور های اسلامی نیست و هر شخصی در هر جای جهان علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست حرکتی انجام دهد بسیجی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی و برخی از مسئولان بسیج از پایگاه رسانه ای شهید ادواردو آنیلی رونمایی کردند.