آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۱۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش ایران

* محمود میران سرمربی تیم ملی کشتی آلیش به دلیل دلخوری از مسئولان فدراسیون کشتی و مخالفت آنها با برنامه‎های پیشنهادی وی، از ادامه همکاری با این تیم کناره‎گیری کرد.وی دی ماه گذشته از سوی فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم کشتی آلیش (کشتی با کمربند) منصوب شد. مخالفت با برنامه پیشنهادی وی برای چگونگی پیگیری تمرینات تیم کشتی آلیش و در مجموع برخورد نامناسب مسئولان فدراسیون باعث اتخاذ چنین تصمیمی توسط میران شده است.

*مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف با حضور 17 کاندیدا ساعت 10 صبح روز یکشنبه، 18 مرداد در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

*در ادامه رقابت های وزنه برداری معلولین و در سومین روز این مسابقات که در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، حامد صلحی پور، نماینده کشورمان در دسته 88 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.صلحی پور، موفق به مهار وزنه های 215 و 220 کیلوگرم شد. کاروان کشورمان تا کنون موفق به کسب 2 مدال طلاو 2 مدال نقره از این رقابت ها شده است.

*تیم ملی والیبال قطر که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از روز شنبه هفته جاری در تهران به سر می برد، در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ب ایران رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شاگردان پیمان اکبری شد.

* احد پازاج سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حذف حمید سوریان از مسابقات لهستان تلنگری برای او بود تا خودش را در فاصله اندک تا مسابقات جهانی جمع و جور کند.

* مسئولان فدراسیون هندبال درصدد جلب نظر مسئولان کنفدراسیون آسیا و کسب میزبانی مسابقات قهرمانی مردان این قاره هستند.پس از درخواست فدراسیون هندبال ایران برای کسب میزبانی در مسابقات قهرمانی آسیا، محمد شفیق دبیر کل کنفدراسیون آسیا برای بررسی شرایط میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی قاره به تهران سفر کرد که موافقت اولیه مسئولان آسیایی در این خصوص انجام شده است.با این حال بحرینی ها نیز تلاش فراوانی برای میزبانی این مسابقات انجام داده اند. با توجه به لابی کشورهای عربی در کنفدراسیون هندبال آسیا، شانس بحرین کمتر از ایران نیست.