آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
جامعه
۱۷
حق با شماست

بیمه سمعک چه شد؟

جمعه ایرانی چرا تمام شد؟/ یک شهروند اراکی هم مسئولان رادیو را خطاب قرار داده و از آنها پرسیده چرا با قطع برنامه جمعه ایرانی، شنونده های خود را از دست داده اند؟

اولویت استخدامی/ آقای احمدی از ملایر هم از مسئولان دولتی خواسته اولویت استخدامی خود را در مراکز مختلف، به افرادی اختصاص دهند که شرایط سنی آنها رو به اتمام است.

بازهم مسکن مهر / آقای اسکندری از زنجان هم گفته پروژه مسکن مهر هوجستان شهر زنجان به خاطر کلاهبرداری پیمانکار قبلی از سال 89 تاکنون نیمه کاره رها شده است؛ چرا مسئولان امر به این موضوع رسیدگی نمی کنند؟

خرید سمعک راحت نشده/ آقای ابرقویی از قم هم گفته براساس مصوبه سازمان رفاه قرار بود بخشی از قیمت مبلغ سمعک بیمه شدگان به آنها پرداخت شود، ولی سازمان تامین اجتماعی از این کار سر باز می زند. چرا؟

حقوق بازنشستگان کفاف نمی دهد/ جمعی از شهروندان هم در تماس های مشابه از مسئولان امر خواسته اند برای بهبود وضعیت حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانی که ماهانه فقط 750 هزار تومان حقوق می گیرند، فکری کنند.

تفاوت در مزایا/ یک شهروند هم گفته چرا مزایایی که به کارکنان رسمی شرکت برق منطقه ای ایران داده می شود، به کارکنان قراردادی و شرکتی تعلق نمی گیرد؟

بوی بد و آزاردهنده / جمعی از شهروندان تهرانی هم از شهرداری کمک خواسته و گفته اند نهر آبی که در وسط اتوبان باقری بین خیابان گلبرگ تا تقاطع خیابان 46 متری شرقی نارمک قرار دارد، به قدری بوی تعفن می دهد که باعث آزار ساکنان این محل شده است.