آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

معاون امور مجلس و استان های صداوسیما اعلام کرد: 87 درصد از ایران تحت پوشش شبکه های دیجیتال

حجت السلام موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی گفت: میانگین پوشش سامانه دیجیتال در کشور به 87 درصد رسیده است که بخشی از این مهم را مرهون کارهای خلاقانه و ابتکارهای همکاران فنی مراکز صدا و سیما در استان ها هستیم.

به گزارش ایسنا، موسوی مقدم روز پنجشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه عمرانی و فنی صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان این نکته که امروز در جنگ رسانه ای، فناوری های دیجیتال پشتوانه مهمی برای رسانه هستند، اظهار کرد: رسانه ملی باید با تولید محتوا و پیام مناسب، رسالت اصلی خود در زمینه مدیریت فرهنگی و هدایت عمومی جامعه را محقق کند.

وی استقلال فنی این سازمان را در طول سه دهه اخیر افتخاری بزرگ برای این مرز و بوم بیان کرد و ادامه داد: امروز اکثریت قریب به اتفاق تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف سازمان به دست متخصصان جوان کشورمان تولید می شود.

موسوی مقدم با اشاره به این که میزان رضایتمندی و اعتماد مردم به رسانه ملی نسبت به رسانه های خارجی بسیار بیشتر است، افزود: رسانه ملی به موجب ساختار خود که خانواده و اخلاق محور است و از همه مهم تر به مبانی انسانی و فطری انسان ها توجه دارد، منحصربه فرد است.