آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
حوادث
۱۹

دستگیری سارق طلای مادربزرگ های تنها

دو جوان سابقه دار شبانه با ورود به خانه زن سالخورده تنها، دست و پایش را با طناب بسته و 15 النگو و یک جفت گوشواره اش را سرقت کردند.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده اوایل هفته گذشته با شکایت زن سالخورده ای در رابطه با سرقت طلاهایش توسط دو مرد جوان در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: تنها زندگی می کنم و هرازگاهی فرزندانم به من سر می زنند. شب حادثه با شنیدن سروصدا بیدار شدم و چراغ را روشن کردم که ناگهان با دو مرد غریبه که طناب و چاقو در دست داشتند روبه رو شدم. خواستم فریاد بزنم و از همسایه ها کمک بخواهم که دو مرد جوان کتکم زدند و دست و پایم را با طناب بستند. آنها به زور 15 عدد النگو و یک جفت گوشواره ام را گرفتند و خانه ام را ترک کردند. از شدت درد بیهوش شدم. روز بعد که به هوش آمدم آن قدر فریاد زدم که همسایه ها به کمکم آمدند و نجاتم دادند. همزمان با شکایت این زن، تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری دو سارق فراری آغاز شد. ماموران تصاویر رایانه ای سارقان فراری را در بانک مجرمان پلیس آگاهی بررسی کردند که معلوم شد مشخصات دو متهم فراری با دو سارق سابقه دار که چند ماه پیش از زندان آزاد شده اند، مطابقت دارد. با مشخص شدن هویت سارقان، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که دو روز پیش مخفیگاه هر دو متهم در شهرستان خمین شناسایی شد و ماموران انتظامی هر دو متهم را دستگیر کردند.