آرشیو پنجشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۶۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•چرا پیامک های شهرستانی ها را در ستون الوشرق چاپ نمی کنید؟ هم وطن تهرانی مون از کمبود شیرآب در پارک بسیج شاکی است. ما در خوزستان آب شرب نداریم!

•چرا کارکنان رسمی وزارت نفت می توانند از 9 ماه مرخصی زایمان استفاده کنند ولی کارکنان شرکتی و قرارداد مدت موقت نه؟ رسمی ها مادرن، ولی بقیه نه؟

•بیش از 70 درصد از سرعت گیرهایی که در انواع مختلف و به اشکال و اجناس گوناگون از جنس پلاستیک یا آجر و سیمان و دیگر مصالح ساختمانی یا آسفالت ساخته و در خیابان ها و کوچه ها و معابر داخل و خارج شهر ها احداث یا نصب می شوند، واقعا نیازی به آنها نیست و فقط به سیستم فرمان و جلوبندی و تعادل و تعلیق چرخ ها و رینگ و لاستیک و زیروبند و شاسی و نقاط دیگر خودروها صدمات جدی و لطمات سخت با مخارج زیاد وارد می کنند که ضرر و زیان آن به اقتصاد مردم و در مقیاس وسیع تر به کشور به مراتب بیشتر از نفع آن است که جای تاسف و نیاز به تجدیدنظر کلی دارد. آموزش فرهنگ صحیح عبور به پیاده ها از عرض خیابان ها و جاده ها و وضع مقررات سخت تر برای عابران سهل انگار و بی توجه و معافیت رانندگان قانون مدار به دلیل مقصربودن در صورت برخورد و تصادف با این گونه افراد سهل انگار و دردسرساز یکی از این راهکارهاست.

محمود بلیغیان از اصفهان