آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان رسانه ملی، همزمان در تهران و مراکز صداوسیما در سراسر کشور برگزار شد.

جشنواره فیلم کودک با عموهای فیتیله ای برگزار می شود. محمد مسلمی از اجرای مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودک در روز پانزده مهر خبر داد و گفت: قرار است عموهای فیتیله ای مجری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودک در اصفهان باشیم که این مراسم حدود سه ساعت طول می کشد.

با توجه به افزایش روز افزون تولید، تخلیه و انباشته شدن زباله ها در حاشیه روستاهای کشور، برنامه امروز «سرزمین ما» در شبکه یک با دعوت از کارشناسان و فعالان عرصه محیط زیست این موضوع را نقد و بررسی می کند که بعد از خبر ساعت 8 صبح پخش می شود. همچنین برنامه خانه ملت امروز به طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی می پردازد.

مسابقات سوارکاری پرش با اسب جام ثامن از شبکه ورزش سیما به صورت مستقیم پخش می شود. این مسابقات امروز ساعت 15 و 10 دقیقه و روز جمعه ساعت 10 از این شبکه به مخاطبان ارائه می شود.

شبکه مستند سیما در مجموعه مستند «یک روز یک وزیر» امشب و جمعه این هفته با وزرای امور خارجه و کشور همراه می شود و ساعت 20 و 30 دقیقه پخش می شود. این شبکه جمعه ساعت 14 و 30 دقیقه هم مستند سایه های شهر شلوغ را با موضوع بحران سوریه پخش می کند. ناصر طهماسب گوینده این برنامه است.

علی اصغر جعفری، معاون سرمایه انسانی رسانه ملی در پیامی که دیروز منتشر شد، روز کارمند را به همکاران خود در سازمان صدا و سیما تبریک گفت.

برنامه خندوانه برای اولین بار در تلویزیون، جایزه ای برای مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته و قرار است به نفر اول این مسابقه 20 میلیون تومان هدیه بدهد.

به گزارش ایسنا، علیرضا خمسه به مسابقه «ثانیه ها» بازگشته و قرار است تا پایان سال این مسابقه با اجرای خمسه از شبکه دو پخش شود.

کامبیز دیرباز در گفت وگویی با ایسنا، شبکه های اجتماعی را کمک حال هنرمندان و خبرنگاران دانست و گفت: فعالیت در این شبکه ها به هنرمندان اجازه می دهد خبرها و عکس هایی که دلشان می خواهد را منتشر کرده و در حقیقت فضای خبر را مدیریت کنند.

به گزارش فارس، مستند «سایه های شهر شلوغ» با موضوع بحران سوریه به تهیه کنندگی ابراهیم جاهد و کارگردانی محسن سوهانی فردا (جمعه) ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.