آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

همکاری شبکه مستند با جشنواره بین المللی «محمد(ص) پیامبر صلح»

شبکه مستند با جشنواره بین المللی فیلم محمد(ص) همکاری می کند. در دیدار مهدی حقیقی، دبیر جشنواره با امیر تاجیک، مدیر شبکه مستند تصمیم گرفته شد که شبکه مستند علاوه بر پخش تیزرهای جشنواره، برنامه ای مرتبط با جشنواره را طراحی و پخش کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، امیر تاجیک در این دیدار درباره همکاری مشترک و همه جانبه با جشنواره «محمد(ص) پیامبر صلح»، طی سخنانی گفت: ما در حد توانمان از جشنواره حمایت خواهیم کرد؛ چون معتقدیم اگر قرار است کاری ماندگار شود و مخاطبان بیشتری داشته باشد، باید همه در کنار هم باشیم.

وی ساخت فیلم های مستند را یک ارزش افزوده معرفی و اظهار کرد: برای این که موفق به جریان سازی در این حوزه شویم، باید طیف های مختلف و متنوع وارد این عرصه شود. ورود به مفهوم قرآن در زندگی روزمره مردم در این زمینه می تواند موثر باشد. ما در این خصوص می توانیم در تولید فیلم های مستند همکاری کنیم. حقیقی نیز با استقبال از این پیشنهادها حضور نیروی جوان و پرانرژی در دوره جدید فعالیت های صداوسیما را دلگرم کننده ذکر کرد و گفت: اگر بتوانیم آرشیوی از فیلم های مرتبط با موضوع جشنواره را که طی 20 سال گذشته ساخته شده است، گردآوری کنیم اتفاق بسیار خوبی رخ خواهد داد. در این جلسه مقرر شد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید 50فیلم کوتاه مستند با موضوعات متنوع در حوزه مفاهیم قرآن در زندگی روزمره مردم حمایت کند. نخستین جشنواره بین المللی فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» اوایل دی ماه سال جاری برگزار می شود.