آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تغییر در برنامه های رادیو ایران

مدیر رادیو ایران از تغییرات برنامه های این شبکه رادیویی از مهر ماه خبر داد و اعلام کرد که محتوای برنامه های روزانه این شبکه با حفظ عناوین متفاوت خواهد شد.

بهنام احمدپور، درباره اولویت های برنامه سازی در این شبکه رادیویی به جام جم گفت: ما برای امسال چند اولویت را مشخص کردیم که شامل سبک زندگی، وحدت، همگرایی و همدلی، اقتصاد مقاومتی و محیط زیست است. بنابراین برنامه های رادیو ایران با این مضامین تولید و پخش خواهد شد. همچنین نگاه تازه ای به برنامه های مذهبی خواهیم داشت و در ایام محرم برنامه های متفاوتی پخش می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که در مهر ماه بازگشایی مدارس، دهه ولایت و مناسبت های دیگر هم داریم، تلاش می کنیم تا برنامه هایی با مضامین مناسب برای بینندگان پخش کنیم. در مجموع فضای جدیدی برای برنامه ها طراحی شده و تغییرات از اول مهر آغاز می شود.

مدیر رادیو ایران افزود: محتوای برنامه های روزانه «خانه و خانواده»، «سلام ایران» و... تغییر می کند، البته نام برنامه ها به قوت خودش باقی خواهد ماند. همچنین مجموعه مستندی در حوزه های معضلات و آسیب های اجتماعی، دانش و... تهیه می کنیم که از ابتدای مهر پخش خواهد شد. احمدپور با اشاره به راه اندازی گروه ایران و رویدادها گفت: این گروه برای اولین بار در رادیو ایران راه اندازی شده و هدف از آن، ارائه گزارش هایی با محوریت اطلاع رسانی لحظه به لحظه از سراسر کشور است.