آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۳
سیاست
۳

روزنه

حمله به شورای نگهبان دشمنان را شاد می کند

جماران: حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، شورای نگهبان و مجلس خبرگان را سنگرهای عمود حمایت از امنیت کشور خواند و گفت: حمله به این سنگرها یا کم رنگ کردن آنها نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه دشمنان را شاد می کند. او گفت: نباید دیوارها و حفاظ ها را باز کنیم که هرکسی به خانه ما وارد شود. باید در همه شرایط قانون مدار باشیم.

شمخانی: ثبات کشور نمادی از انسجام جمهوری اسلامی است

ایرنا: علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: امنیت، ثبات و اقتدار بی بدیل کشور نمادی از انسجام اجتماعی و استحکام ساختاری نظام جمهوری اسلامی ایران است. او افزود: برخی کشورهای منطقه با بهره گیری از ابزارهای نظامی وارداتی و کشتار مردم بی دفاع به دنبال نمایش اقتدار هستند درحالی که به طورقطع فرجام این اقدامات نتیجه معکوس داشته و بر ضد خود عمل خواهد کرد. شمخانی اجتناب از رویکردهای شعاری و سیاسی در پیگیری راهبرد اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز نماد همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت، مشارکت جهادگونه همه ارکان و اجزای حاکمیت در استقرار واقعی سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

رحمانی فضلی: با شورای نگهبان هماهنگی کامل داریم

ایرنا: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، با بیان اینکه اکنون با شورای نگهبان هماهنگی کامل داریم و مشکلی وجود ندارد، گفت: هم آنها به وزارت کشور نظر لطف دارند و هم ما به دوستان در شورای نگهبان عنایت داریم. او افزود: هر کس که در شورای نگهبان و در مسیر نظارت تایید شد و رای مردم را گرفت، نماینده مردم است. او ادامه داد: اینکه چه کسی و از چه گرایشی است برای هیچ کس فرقی نمی کند. وزیر کشور افزود: تلاش ما این است که در حوزه اجرا و نظارت هماهنگی کاملی با شورای نگهبان داشته باشیم.