آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۳
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

یادآوری به شهرداری منطقه 14: ساکنان بزرگراه شهید محلاتی (ابتدای خیابان تکیه اکبرآبادی شمالی) درخواست رسیدگی فوری به زمین بایر، خاکی، تاریک و جرم خیز محل خود را که مشکلات فراوانی ایجاد کرده، دارند. آنان در پی رسیدگی نکردن شهرداری منطقه 14، دوباره نامه ای تنظیم کردند و از طریق امام جماعت مسجد محل، به دست یکی از مسئولان شهرداری منطقه 14رساندند؛ اما با گذشت مدت ها، شهرداری تاکنون هیچ اقدامی نکرده است، تا اینکه در روزهای گذشته، یکی از ساکنان برای رسیدگی بیشتر به شهرداری رفت و دست خالی ولی با کوهی قول و قرار برگشت. اینک نه تنها به درخواست های مکرر مردم رسیدگی نشده بلکه بر مشکلات ساکنان افزوده شده است. امیدواریم با چاپ این مطلب، مسئولان روابط عمومی شهرداری مرکز به موضوع رسیدگی کنند بلکه شهرداری منطقه 14 وظایف فراموش شده اش را بازشناسد و قدمی رنجه کند!

حاج حسین حسینی

کرایه هایی که حال آدم را بد می کند: برخی رانندگان مسافربر مسیر میدان تجریش-دربند و برعکس، از هر مسافر چهار هزار تومان می گیرند. اجحاف به مسافران از سوی رانندگان در روزهای پنجشنبه و جمعه بیشتر صورت می گیرد که ضرورت دارد در این مسیر، اتوبوس های شرکت واحد خدمات رسانی به مسافران را برعهده بگیرند. مردم روزی چندین هزار تومان، هزینه آمدوشد می کنند و سرانجام هم در این هوای آلوده بیمار می شوند و چون پول درمان ندارند، می میرند!

از مسافران

بین دو نهاد دولتی اختلاف سلیقه به وجود آمده است. پول نقد کسبه‎ وارد کننده کالاهای وارداتی نزد بانک های خصوصی بلوکه می‎شود. گمرک تهران صدور برگ سبز را متوقف کرده است. می‎گوید موضوع خروج کالابرای بانک های بازکننده ال سی کاملاقابل رویت است، به همین جهت نیازی به صدور برگ سبز نیست، بنابراین بانک های عامل می‎گویند تا برگ سبز نباشد از عودت دادن سپرده 35 درصدی واردکنندگان امتناع می ورزیم. جناب آقای دکتر طیب نیا وزیر ارجمند دارایی و امور اقتصاد و جناب آقای سیف، ریاست محترم بانک مرکزی دولت جمهوری اسلامی ایران، لطفا به دادمان برسید.