آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۴۴
اخبار کشور
۳

در سرتاسر کشور، مسابقات دانش آموزی ویژه فیلم محمد رسول الله (ص) برگزار می شود

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، جزئیات برگزاری مسابقات دانش آموزی ویژه فیلم «محمد رسول الله (ص)» را بیان کرد.

حامد علامتی در گفت وگو با خبرگزاری فارس، برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آ موزان سراسر کشور را در خصوص ترویج و تبلیغ فیلم «محمد رسو ل الله (ص)» بیان کرد.

وی اظهار داشت: 3 اقدام شامل «قبل از اکران که فضاسازی و ایجاد عطش برای دیدن فیلم در بین دانش آموزان است»، «از زمان اکران تا اول مهر که اعضای قرارگاه های دانش آموزی در این زمینه فعال عمل می کنند» و «از ابتدای مهر که در مدارس سراسر کشور توسط اعضای تشکل های دانش آموزی فعالیت های تبلیغی و ترویجی آغاز می شود»، انجام می گیرد.

علامتی افزود: اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان می توانند علاوه بر دوستان و همکلاسی ها به خانواده های خود نیز اطلاع رسانی کرده و آنها را ترغیب کنند تا در سینماها حضور پیدا کرده و این فیلم را مشاهده کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطرنشان کرد: مسابقه «دلنوشته پیامبر را این طور شناختم» ویژه دانش آموزان بعد از تماشای فیلم، «مسابقه نقد و تحلیل فیلم»، «کمک از خیرین و جذب کمک های نقدی و تهیه بلیط برای مناطق محروم»، «تشکیل گروه در شبکه های اجتماعی جهت درج دلنوشته دانش آموزان» و ایجاد کمپین های دانش آموزی با شعار «من محمد (ص) را دوست دارم» و مسابقه «تاثیرگذارترین لحظه فیلم از نظر شما کدام است؟»، از جمله برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور است.