آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۷
ورزش
۱۸

برانکو و شاگردانش از تمرینات تاکتیکی خودداری کردند

طاهری: تا یکشنبه پول می رسد

سرپرستی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادامه اعتراضات بازیکنان و کادرفنی وعده داد تا روز یکشنبه هفته آینده پول به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

بدهی های انباشته حدودا 60 میلیارد تومانی، پرداخت نشدن هزینه ها و درصد قراردادهای جاری و نبود اسپانسر در حالی همچنان گریبان پرسپولیس و علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه را گرفته است که دیروز بازیکنان از انجام تمرینات تاکتیکی خودداری کردند تا از این طریق فشار بیشتری به مدیران باشگاه بیاورند؛ اقدامی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم هم از آن حمایت کرد و در جمع خبرنگاران این گونه به اظهارنظر پرداخت: بازیکنان ناراحت هستند چون مدت زیادی است که پولی دریافت نکرده اند. طبیعی است که می خواهند مشکلشان حل شود.

سرمربی پر سپولیس در پاسخ به این پرسش که از باشگاه پر سپولیس پولی دریافت کرده است یا خیر، توضیح داد: من در فصل جاری هیچ پولی نگرفته ام.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه این مشکلات روی نحوه کار بازیکنانش تاثیر می گذارد، اظها ر کرد: بله. این موضوع روی بازیکنانم تاثیر منفی می گذارد. من بر نامه هایی داشتم که تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفته است. برای کار کردن یک مربی در تیم، باید فضا مهیا باشد.

این در حالی بود که علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه در این خصوص گفت: متاسفانه مشکلات مالی روی مسائل فنی سایه انداخته است. مطمئن باشید مشکلات مالی بزودی و ظرف چند روز آینده حل می شود. ما در حال حاضر مشکلاتی مانند معوقات مالی، مالیات، بیمه و... را داریم که امیدواریم با کمک وزارت ورزش این مشکلات را حل کنیم.

طاهری تصریح کرد: این کار مستلزم گذراندن مراحلی است که تمام شان در حال اجراست و پولی که قرار است به باشگاه بیاید، مراحل قانونی خود را طی می کند. ما باشگاهی دولتی هستیم و باید پولی که به خزانه باشگاه می آید با حساب و کتاب باشد. ظرف یکی دو روز آینده این اتفاق رخ می دهد و چون پنجشنبه و جمعه ادارات تعطیل هستند، ممکن است پول تا یکشنبه به حساب باشگاه واریز شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مطالبات بازیکنان خارجی و شکایاتی که در این زمینه از باشگاه شده است، گفت: این که وزیر گفته باشگاه به 80 تا 100 میلیارد پول نیاز دارد تا مشکلاتش حل شود، با این حساب صحبت منطقی است، پرداخت بدهی های باشگاه حدود 60 میلیارد تومان پول نیاز دارد.