آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۷
ورزش
۱۸

شمسایی سرمربی تیم ملی نشد

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به انتخاب سرمربی ایران برای تیم فوتبال ساحلی رای داد که درمورد انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال به جمع بندی نرسید.

به گزارش جام جم، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی دیروز برگزار شد که در این نشست حضور محمدحسین میرشمسی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت هدایت این تیم به میرشمسی واگذار شد. وی جانشین اوکتاویو، سرمربی موفق برزیلی تیم ایران شده است که در کمال تعجب همگان فدراسیون ایران حاضر به تمدید قرارداد با وی نشد.

در حالی که سید رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال و عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ضمن حضور در جلسه، توضیحاتی از روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ارائه کرد و موضوع انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال نیز مطرح شد اما جمع بندی لازم صورت نگرفت. در نتیجه قرار شد اختیار انتخاب سرمربی به رئیس فدراسیون، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و رئیس کمیته فوتسال داده شود و او ظرف مدت یک هفته آینده، نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال اقدام کند.

در این رابطه محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرار است یک هفته دیگر درباره گزینه ها تصمیم گیری شود. وی با اشاره به حضور شمسایی در تیم باشگاهی اش گفت: شمسایی آینده خوبی در زمینه مربیگری فوتسال دارد، اما برخی از بزرگان فوتبال را مانند شرایط شمسایی سوزانده ایم و نباید برای شمسایی نیز این اتفاق بیفتد. این که شمسایی بخواهد هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی درگیر باشد، سرمایه سوزی است.