آرشیو شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

با کمک متخصصان کمبودها را جبران می کنیم

معاون خبر رسانه ملی گفت: فرزندان ملت ایران در رسانه ملی می کوشند تمامی چالش ها و تهدیدها علیه کشور را به فرصت تبدیل کنند.

دکتر پیمان جبلی در حاشیه برپایی گردهمایی بسیجیان رسانه ملی در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما در رشت با اشاره به کارکردهای رسانه ملی در پوشش منطقه ای اخبار و پیشتازی این رسانه در عرصه های مختلف گفت: رسانه ملی در پوشش منطقه ای اخبار پیشتاز است.

جبلی با بیان این که رسانه ملی خط مقدم جنگ نرم علیه دشمنان است، گفت: گرچه صداوسیما دچار کمبودهای مالی و فنی فراوانی است، اما با تکیه بر توان متخصصان و هنرمندان و همچنین بهره گیری از نظر صاحبان فکر و اندیشه این کمبودها را جبران کرده است.

وی مهم ترین سرمایه رسانه ملی را حضور نیروهای متعهد، مومن و باانگیزه در تمامی حوزه ها بویژه حوزه خبر دانست و گفت: مجروح شدن سیدحسن حسینی، خبرنگار صداوسیما در سوریه نشان دهنده خدمت صادقانه نیروهای این سازمان بزرگ فرهنگی است.

معاون خبر رسانه ملی با اشاره به نقش مهم و حساس صداوسیما در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه گفت: رسانه ملی تریبون فعال نظام است. پیمان جبلی در ادامه به رویکرد جدید صداوسیما در حوزه خبر نیز اشاره کرد و افزود: در این تغییر، افزودن ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان مدنظر قرار گرفته است. وی کمبود بودجه را یکی دیگر از مشکلات رسانه ملی دانست و افزود: تغییر ساختار سازمانی یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با مشکلات مالی و کمبود بودجه در سازمان صداوسیماست.

معاون خبر صداوسیما در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های رسانه ملی برای برنامه سازی با موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: راهکارهای تحقق این الگوی برتر اقتصادی همواره در دستور کار مدیران این سازمان قرار دارد.