آرشیو شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

صداوسیما یک تنه در مقابل هجمه رسانه ای غرب ایستاده است

حسین فریدون دستیار ارشد رئیس جمهور با حضور در بیمارستان سینا ضمن احوالپرسی از خبرنگار مجروح صداوسیما از روند معالجات پزشکی وی مطلع شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما دستیار ارشد رئیس جمهور در این ملاقات از مقاومت یک تنه رسانه ملی در مقابله با هجمه رسانه ای غرب بویژه در انعکاس اخبار تحولات مقاومت اسلامی در منطقه قدردانی کرد. حسین فریدون گفت: صداوسیما در عرصه بین المللی و منطقه ای بسیار موفق بوده و هست. وی افزود: رسانه ملی با بهره مندی از تجربیات دوران دفاع مقدس، بوسنی و هرزگوین و دیگر عرصه ها بویژه در انعکاس اخبار مذاکرات هسته ای دقیقا با همین نقش عزم و روحیه ایفای نقش می کرد.

فریدون گفت: رسانه ملی در انعکاس تحولات مقاومت اسلامی نیز همواره تاکنون نقش بسیار جدی ایفا کرده و همین خبرنگار مجروح صداوسیما گویای نقش جدی این رسانه است.

وی تاکید کرد: صداوسیما در این عرصه بسیار موفق و مصمم بوده و هست و بسیار هم ضروری است، هیچ چیز نمی تواند جای ایفای نقش رسانه ملی را در انعکاس اخبار بگیرد بویژه با توجه به هجمه خبری که غربی ها دارند و حاضر نیستند اخبار دقیق مقاومت مردم بویژه در سوریه، لبنان و فلسطین را انعکاس دهند و فقط رسانه ملی به عنوان تک رسانه در این زمینه ایفای نقش می کند.

همچنین دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم از آقای حسینی عیادت کرد.